Mie

2009-08-09
21:11:57

FESTX2...JOBBX2
gårdagen bjöd på festX2 kan man va annat än nöjd?!

eller ja de började ju med ett 6-15 pass på jobbet...de luktar sololja o alla ska till stranden...men e vi avundsjuka ooo nej när man har möjligheter att svettas med sina kollegor e väl det ett bättre alternativ...eller inte! vi har i alla fall kul tillsammans...o den nya trion eller den har hållt i ett tag nu med mig, elin o lina...vi kör våra helgpass :) o de e ju spexat i vanlig ordning! jag har haft celebert besök av cilla o johan :) de va kul att ni tittade förbi!

efter jobbet va de inte mer än rätt att de skulle intas en powernap på sisådär en timme...de värsta e bara att man aldrig känner för fest när man har powernapat men då går man in i duschen sen e man redo...så elin,sjöbeck, bg o ja hamnar i ovesholm efter en viss förvirring när vi skulle hitta hem till bg...de blir självklart ett inslag av var är tvålen...o så lite fredagsmys på de! o bg ska ha vatten o sätter igång hela vattenslangen o ja de kunde ju blivit översvämmning om man haft otur...vidare mot nästa fest då jag har ett snyggt plastglas o en spexad bajspåse med mig som trofè...

jag hamnar i n. åsum där e de fest med liljehov o co...jag träffar på min kollega från darins...o louise o gunthrarna :) ja men de e ju spex där me kafferep o kladdkaka! jag e som vanligt överallt o ingenstans...jag organiserar med taxi o de blir ju riktigt bra :) utgången bär av mot banken...mycke folk o trevligt va de!

mindre kul va de när klockan ringde 1½ timme senare...men de e bara o masa sig till jobbet o inta 2 alvedon 1 ipreen o en cola...de e värsta kuren faktiskt! håller till klockan 11 i alla fall :) sen e de bara o jobba på...

de har intagits powernap...en runda på maxi o nu e man klen o gnällig nacken gör ont o halsen svider...



tack för en spexad kväll vänner

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: