Mie

2009-08-28
22:13:33

fredag o de e helg på riktigt!
helt rätt...de va 2 månader sen sist på gotlandsemestern som jag va ledig mer än 2 dagar i rad...så nu e de dax igen! jag hoppas att skallebanken lägger sig så att man kan få lite lugn o ro där uppe!

veckan ha väl mer eller bestått av jobb o powernap...känns som man inte gör nåt vettigt men kroppen pallar tusan inte...igår va de visserligen cityrunda o fotboll :) o ja tog på mig inlinesen som inte vatt på på toklänge...vet inte om de va smart när hostan sätter in men ja e trött på allt vad sjukdomshistorier heter nu trotsar ja allt o mitt nya träningsliv e igång redan på måndag! denna kroppen ska inte sackas efter...

denna fredag har bestått av mycke jobb...sjukt mycke o göra hela tiden...de bara snurrar man tänker jag ska bara hinna göra detta...eftersom jag e ledig hela helgen så har ju helgens bestyr oxå gjorts idag...tacopajer har med tryckts in i schemat så världen välkommen till oss o darins så får ni käka mina sjukt goda tacopajer :)

kvällen har bestått av schemaskrivning så nu mina kollegor förhoppningsvis e de ett schema som ligger på jobbet på måndag när man e på banan igen :)

på söndags döps william the man...mie har fixat tårtor tror detta kan bli riktigt bra :) jag ska stå på scen o hålle lille man så jag hoppas på nyäten o nybytt blöja så de inte ska uppstå några komplikationer vad det gäller vanisinnighet! jag svettas ju normalt men blir de skrik då kommer de rinna av mig...frågan e om man kanske skulle ha ett ombytte med sig pga svettproblem...

veckans ord på jobbet: assvettig...vi e i klimakteriet allihopa eller så e de bara sjukt varmt!

jag lever linnèa kan hända att de kommer mer uppdateringar under min långledighet ;)



william the man
en av männen i mitt liv


 o här av vi de två andra









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: