Mie

2009-08-21
21:30:40

fredagmys...
eller nej inte här i nån ensamhet...

veckan har i vanlig ordning  varit innehållsrik...mina kollegor tycker att jag borde uppsöka ett så kallat hospital för att mitt minne blivit så sjukt kasst...eller blivit o blivit men ibland e de så att jag blir rädd för mig själv...kan glömma bort hur en människa jag betjänade precis såg ut...ska hämta nåt o de glöms direkt...de e alltid pluspoäng om jag kommer ihåg :) jag tror jag lider av tidig senilitet eller nåt...men de e bara o lära sig leva med för de lär ju inte bli bättre med åren...

o så har de som inte ska hända hänt igen...denna gången va de dock varmt o ingen snö ute...men mie har gått vilse o inte nog med det på en motionsslinga...jag förstod inte själv hur jag lyckades men tydligen e de inte nån omöjlighet...när jag hamnade i en vass då misstänkte jag att nåt va fel...jag får ju skicka ett så kallat emergency sms till min vän elin...hon bekräftar att jag e fel o samma väg bör tas tillbaka...problemet e bara att de va typ 3 vägar o välja på...o jag hade inte nån direkt koll på vilken...hamnade i alla fall på en handikappad väg...o ut i ett bostadsområde...rekommendation ser du sjukhuset följ de...2 timmar senare va man på kapellgatan igen...jag har lovat mig själv att inga nya naturupplevelser i ensamhet ska undvikas! man e aldrig rädd att man inte ska hitta hem...man undrar bara när?!

dagen till ära har jag stått o sålt godis till kidsen i vä...man e ju så sjukt intresserad av fotboll elle inte...men man gör gärna en insats lixom! annars e kvällen sjukt lugn...

helgen består av jobb 6-15...sen e de fest o ja ska dränka de som är lite jobbigare...men kl.6 på söndag e jag skärpt igen...då ska man möta sina kunder igen...tänkte bara tillägga att de ha inte varit en ledig helg sen gotland för 2 månader sen...men snart e de 2 helger i rad...jag kallar de semester andra säger vanlig helgledighet...

över o ut vänner nu ska jag inte ordbajsa här me...




jag bjuder på 2 äkta festbilder

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: