Mie

2009-08-31
21:40:29

när man e yr o livet e sådär för en stund...
en sådär lagom bra morgon...först upp sjukt tidigt...man ska egentligen inte klaga efter en ledig helg men jag bara måste!

de va i alla fall snurrigt o lagom ont i huvudet imorse innan jag fick för mig att tvätta mina linser de kanske kan va de att de inte riktigt va den skärpan på linsen som de skulle...så in för o ta ut o organisera...lätt o tvätta en lins man inte hittar i ögat...o ett öga e ju inte så mycke större än en lins...dagens i-landsproblem...kan ju ha tappat den ha ju hänt förr eller lyfter man på ögonlocket o vad får man i handen en dubbelviken lins...konstigt att man vatt snurrig hela morron eller inte!

sen rullade dagen på i vanlig ordning! jag fixar schema till min kollegor o går hem o tvättar...lite chill me bg...o sen lite vålgästande hos louise...fick nån idè om att jag kanske skulle ut o springa sagt o gjort med lite ny musik i mp3...2 km blev de inte nån kraftansträning för vissa men för mig på 11 minuter är jag glad :)

kvällen har spenderats på balkongen med seriösa samtal...

över o ut vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: