Mie

2009-08-02
22:45:15

nej nu byter vi namn igen...kapellgatan-bordellgatan-spygatan...
gårdagens grannfest hos a.harisson blev spexad i vanlig ordning när de e fest...o jag organisera med lekar :) kortlek o du har aldrig man lär känna varandra så bra då! mycke nytt folk eller nytt o nytt hade tydligen setts på en fest hos mig för några månader sen...inte vilken fest som helst i detta hus...de klättras ute på fönsterbrädan...jag ville testa men förbjöds direkt så här i efterhand kan man ju tycka att de va rätt klokt men på nåt sätt e de faktiskt ett projekt ja kanske ska börja här på första våningen...de dricks baileys o jäger ur flaska vad ska man med snapsglas till lixom?! som sagt de va helt galet!

o efter mycke om o men dax för utgång med mina 3 nya bekantskaper...jag blev avsläppt utanför banken o grabbarna fortsatte mot harrys...men mie går inte in för som jag brukar säga om de stället det är en ända stor kö...o kommer man typ vid halv två så e de väl mer eller mindre kört...jag hänger me ola o filip istället så vi tar oss till bk för en crispy chicken...jag hade ju värsta utvecklingen i fredags då jag åt en vegetarisk fint de me! jag förstår inte men jag vaknar med hela festmunderingen när klockan ringer o de e dax o gå till jobbet...en cola o en ibumetin sen e man på banan!

o dagen till ära har de ju inte direkt vatt lite o göra heller...men de e ju bara o jobba på lixom! halva släkten e på plats dom ska till skånes djurpark o jag servera frukost...o så william det lilla livet med en mundering som e snygg som tusan "fasters favorit"...dom åker vidare o jag jobbar på! vi elva kommer man in i ett kritiskt skede igen men som övergår till normalt igen...o de e stress o allmänt mycke o mitt i allt detta lyckas jag ju självklart välta ut en mjölk över mig o mina kläder...o över emmys arm...så typiskt jag får leta efter ett nytt mode rutiga byxor i storlek för stor får jag leva med...

efter jobbet e de jag som powernapar...tvättar o städar! en prommis kläms in o självklart glömmer jag o lägga i sängkläderna i torktumlaren så nu ser man ut som man har en kemtvättt i lägenheten...

o så har vi ju namnbyte på gatuadressen efter helgens bravader...fredagen lyckade skapa 3 spyor 2 i trapphuset o en utanför...inte nog med detta gårdagens fest skapade en spya ut från fönstret på andra våningen man e ju glad att man inte e involverad i sådana här otäckheter...

bilder från helgens bravader finns på facebook...tack för en helg som inte kunde blivit bättre :)



när jag lånar andra festdeltagares skor, rock o glasögon!


tack alla för en lyckad helg :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: