Mie

2009-08-22
18:46:55

som en lördagstradition...
nu e de lördag igen :)

veckorna går sjukt fort o de va inte längesen vi va hemma hos bg o hade plåsterfest...men men jag e glad att man hamnar på lördagar lite närsom...idag har de varit jobb 6-15...jag o mina kollegor lina, sara o frida...man kan säga att de varit jag o ungdomarna...men de ha vatt spexat! både irene o sally har varit på plats...lina ville att sara skulle utföra ett lite väl vulgärt spex de få ske en gång då de e lite lugnare :) mie har för övrgit gjort kycklingpajer så imon gott folk e ni välkomna på de eller frulle käka vad ni vill :) har även gjort en liten vurpa i bageriet men de e smällar man får ta i halka eller nåt...

nu e de dax för fest hos axhem! jag har ta bort medlet med mig för de e ju nån som ha fått en fläck pga för mycke alkohol på en klänning de e då vuxna mie kommer fram :)

över o ut mina vänner!



de kommer mer bilder ikväll de vill jag lova :)

Kommentar:
#1: Lelle

Ha de så trevligt! =)

2009-08-22 @ 22:12:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: