Mie

2009-08-18
22:07:02

s som i lista
BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: händer man måste ju bara kolla så att kläderna sitter på plats :)
Gnäller: nja...elle på senaste har ja vatt en gnäll spik kan jag tro...krämpor överallt!
Sova: för lite...men när det ges tillfälle...varför inte på en handbollsmatch i idrottshallen...dvs kan somna överallt när som helst...
Ha ångest: nej faktiskt inte!
Skada dig själv med flit: de behövs inte de händer ändå!
Drömma mardrömmar: nej jag hinner inte drömma så mycke...
Drömma sexdrömmar: då drömmer jag mer mardrömmar!
Ta droger: tack för att du frågar...men jag tar hellre en korv!
Försöka vara annorlunda: inte försöka...e mig själv :)
Klä dig i svart: arbetströjan e ju svart o jag bor ju i princip på jobbet så svar ja!
Gå i skolan: skulle pluggat men missade datumet...
Röka: har testat o då spydde jag en hel kväll...
Ljuga: nej om de inte finns någon anledning...
Hata folk: brukar jag inte...
Lita på folk: för mycke! blåögd som få...

VEM:

Vill du döda: döda?! jävla dum fråga!
Rörde dig sist: hmm...jag vet inte!
Vill du kittla: nån som e kittlig ;)
Vill du prata med: nån som jag behöver prata med...
Skrek du på sist: skriker faktiskt aldrig!
Sårade dig sist: de va längesen i sådana fall!
Vill du bli galet full med: galet full vet jag inte men de va en galen fest med mina vänner o kollegor i lördags :)
Gjorde dig riktigt glad senast: eddie :)
Fick du sms från senast: B1
Ringde dig senast: kasson min vän...angående tvättråd till BH...o nej jag e ingen expert inom området!
Är vackrast på jorden: måste va mina femlingar :)

HAR DU:

För många vänner: de kan man inte ha!
Tvångstankar: tvångstankar o tvångstankar...klockan ska ställas på 2 eller 7...jag måste gå på vänster sida!
Någon annan psykisk sjukdom: kan lätt tro de men rent teoretiskt nej!
Någon fysisk sjukdom: man e ju inte i sitt esse...men jag hoppas inte de!
Någon skada: förhoppningsvis inte!
Färgat håret: ja men jag borde bättra på de!
Brutit några ben: faktiskt inte...men på nåt lustigt sätt e de ett mål innan jag dör!
Några piercings: nej...öronen blev utsatta innan bara...
Egen dator: yes :)
Bra självförtroende: man e ju inte i botten...men allt kan säkert bli bättre!
Kysst någon: de har hänt!
Haft sex: inte före äktenskapet ;) sen beror de ju på hur kristen jag e...
Köpt kondomer: nej...
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej de ordet ska inte missbrukas!
Varit kär:
jag vet inte...
Dumpat någon: yes...de e aldrig något kul...men de e bättre o få veta en jobbig sanning än att vänta på den!
Lämnat landet: ja men inte i flykt de va semester :)
Tuttat eld på nått: om! man har väl grillat!
Gjort något olagligt: om röd gubbe e olagligt så e de en daglig olaglighet...

HUR:
Går du:
sakta...framför allt på fyllan...
Svarar du i telefonen: howdi...på jobbet e man sjukt seriös "välkommen till conditori fantasi det är marie..."
Fördriver du tiden: just nu med detta!
Mycket pengar har du: lever inte på socialen...
Tjänar du pengar: jag jobbar så de hoppas jag!
Ofta diskar du: när jag känner att nu behövs de...dvs inte så ofta då de inte lagas allt för mycket mat i denna lägenhet...
Ofta städar du: hade behövt dammsuga nu...
Ofta träffar du din familj: för sällan antar jag...

TROR DU:

Att du kommer bli något: de måste man väl...
På gud: nej de vill jag inte påstå!
På rymdvarelser: nåt ufo kanske de finss!
Att folk tycker om dig: pratar för mycke...
Att fiskar kan tänka: de tror jag faktiskt!
Att du kommer leva länge: förhoppningsvis...men inte så jag inte kan klara mig själv!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: