Mie

2009-08-04
22:13:36

vad mer kan sägas det är tisdag...
och jag kan inte annat än o förkorta det till TT TråkigaTisdagar! för visst e de en sjukt onödig dag...jag menar måndag har ju sin mening man e på banan efter en festlig helg...tisdagar e man bara trött på för att man inte hunnit sova...onsdagar lillördag o de känns som helgen kommer...torsdagar där har vi de...fredagar mysfredag...lördag e fest i söndag e chill...

men lite svårt o hålla reda på vilken dag det e när man jobbar 7/24 tur de händer lite olika grejor...men nu känner jag att de e på gränsen jag ser fram emot min nästa ledig dag! ska bli skönt...

annars ha de inte hänt så mycke idag de e ja o lina som skött företaget gått finemang! o jag har powernapat bort hela eftermiddagen...lite prommis me bg men min kropp e inte som den ska...klen helt enkelt pallar ju knappt o gå...o så lite balkonghäng på de...

i min kropp flyter det för mycket alvedon o ibumetin...jag e inte van o tycker att de här med tabletter är jobbigt...men efter farbror doktorns ordination mot muskelinflammation ala stress så skulle de tydligen va bra med tabletter...jag e skeptisk men de e väl bara o lita på läkarligan!

nehe om ja skulle fixa lite doppresenter till mina små troll som ska få namn snart :)



a m a n d a  &  w i l l i a m
<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: