Mie

2009-08-01
20:06:29

var är tvålen?!
gårdagens fest va på topp o allt va bara spexat :)

de började ju me en mild förfest på kapellgatan de brukar inte va sådana lugna tillställningar här men plötsligt händer det...sen bar de av mot sjöcronas där de blandades en red bull...jag säger bara de vilken fin drink!

o så hamnade vi rätt till slut vasagatan...o de va galen tvåldans...då tvålen på nåt mystiskt sätt försvinner från toaletten o upphittas i vardagsrummet då jag erbjudit festdeltagarna tvål under min o linnes speciella danslåt var är tvålen...inte nog med tvål spex...mie lektant framme med bibelkortleken som förvisso va lite grov på vissa plan...men de fick alla att va me på nåt :) vi spelar ait hocket o minglar! de här med blandat o nytt folk gör ju att de blir hur bra som helst :)

utgången blev ju minst sagt galen i vanlig ordning när ja o sjöbeck får spexa som vi vill :) vi upptäcker att en ruta e sönder på vasagatan o självklart lyckas sjöbeck skära sig...hem till första hjälpen hemmet på kapellgatan...o vem möter vi i trappen om inte en väktare jag blir mer eller mindre glatt överaskad :) o frågar vad han gör i huset jag har ju inte fest...vi smiter in till mig o plåstrar o fixar :) jag sympatiplåstrar mig! vi kommer till banken o vilken möter vi jo en kille vi träffade på gotland...de e nu man märker hur sjukt liten världen e...kameran i högsta hugg! vi ställer oss i bankenkön...de utestället e tusan mer en kö än ett uteställe egentligen! jag vi hittar nån ny alkoliseradvän...jag känner att minnet sviker mig lite men vi tar hand om vår vän elin :) hamnar på bk där de förtärs lite mat av elin...sen skickar vi hem henne med syster o killarna...där missade jag nåt alltså...jag o sjöbeck spexar vidare! mot valvet o harrys...de e lite av en tradition att vi hamnar borta på dom kvarteren när vi e ute...o något som numera oxå e mer lag än undantag o ju de obligatoriska permobilbilderna! en sväng inom bk där de nästan bli slagge...o jag hamnar på kapellgatan runt halv fyra ja de blev en maxad festkväll :)

klockan va noga ställd men de verkar blivit nåt fel eftersom emmy ringer mig 6.15,,,upps! jag e på jobbet 6.22...startar dagen med en ibumetin...en alvedon o så en cola på de...ganska osunt tänker jag...vi gör sjukliga mängder baguetter o mackor känns som att de aldrig tar slut...men de gör de o de blir lugnt mot eftermiddagen :)

imon e de jobb 6-15 men de stoppar inte ännu en festkväll som troligen ska befinna sig i huset...man lever bara en gång o den gången ska man leva med :)

   


joda så att en kväll på topp



Kommentar:
#1: Johanna

mycket trevligt hade vi!! :)) som alltid!!

2009-08-02 @ 08:32:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: