Mie

2009-02-22
21:44:24

1980-04-17

de e va de står på min dator rent datummässigt...nu har ja avancerat mig till öllaptopen...o den e inte den som e den...funkar i alla fall hyffsat...men på nåt sätt e den negativ mot msn men man kan ju inte få allt...

helgen ha vatt en sjukt slitig helg...kan kalla den jobbmördarhelg...dvs lördag 8-18 o söndag 9-18...men nu e de över o jag e sjukt lättad o andas ut...fredagen bjöd på buzzspel o lite chill i 0003...o sen va de utgång till lazee...nån artist som kiss fm lämnat fribiljetter till man säger tack på engelska o e glad! men shit säger ja bara ja va ju som gammeltanten själv däribland ungdomarna...o ganska intressant att med nästintill nyktra ögon se hur social man e när man har alkohol i kroppen! kvällen blev inte allt för sen så de va hemgång redan vi halv två eller nåt sånt...

lördag bjöd på jobb o spex ala gotland! vi spexar med kyckling/curry tävling o de e allmänna galenheter...o jag får kris strumpan går i sönder...ser ju för tusan ut som ja inte får nån lön när ja går runt där i söndriga strumpor men frida e min räddare i nöden o fixar ett par nya strumpor...tack för de lixom!

kvällen bjöd på förfest gånger 2...o tiden gick sjukt fort...vi snackar om gamla psykpatienter o spealar pyramiden...sen e de dax för taxiresan o som om de inte va den där chaffisen som körde oss för helgen...han minns mej...de hoppas ja säger ja...vi hamnar som vanligt på class...de e allmänt riktigt trevligt...de 2 senaste gångerna ha de vatt helt galet! vi springer till hessle utan jackor o kastar snö så ja säger bara spex...class stänger...o man kan ju inte annat än o lämna stället...lite snöbollskrig o hemkost runt halv fem...spex säger ja...

jag säger bara jävla skottare klockan 7 på en söndagsmorron jag får ju dampet...men skulle ju jobba så de va väl bara o acceptera läget lixom...sen va de jobb o in i en stress bland bilder o tårtor...en ibumetin o de ha vatt en sjukt slitig helg...typ 60 timmars arbeter o 5-6 timmars sömn på hela helgen e de ju inte lustigt att ögonen snurrar rundor...

in i duschen o sen under täcket...

över o ut!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: