Mie

2009-02-25
20:53:01

bokrean 2oo9

är egentligen en bokrea som vilken som helst...men jag o sjöbeck tänkte stort i år...vi ska inte glida förbi denna rean som alla andra nej vi ska va ute på natten o handla böcker...man måste ju tänka nytänkande!

så kvällen börjar på olearys...o vi verkar ju nästintill osynliga där ett tag...men sen upptäcktes vi o de blev en drinkbeställning...jo ja tackar jag! de e gotlandsplaner som smids...men så märker vi att dom stänger 23 men bokrean öppnar ju inte förrän 24 va ska vi ta vägen...vi hamnar på kongen ett okänt ställe för mej...o de tackar ja för...minst sagt ett skabbställe 45+...men va gör man inte för konsten! sen va de vi som mötte upp emme, louise o leu...vi en halvtimme för tidiga tänker först kan vi nog inte va i alla fall...men jo! där står vi o e först...de kommer lite folk...o självklart "men de e väl du som jobbar på fantasi...jag tyckte jag kände igen dej..."alltid o ja säger verkligen alltid e de nån som ser min fantasistämpel inte ens på bokrean går man oberörd!

man e först innanför dörrarna...joda så att! de blir lite böcker mest för den kulturella sidan av livet :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: