Mie

2009-02-12
22:32:56

ekologiskt jordnötssmör!
o jag som e negativ till allt vad ekologiska produkter heter...jag tror inte på de...hur kan en jordnötssmör va mer ekologiskt än nån annan?! nej de där tror ja inte på! men hur kan de då komma sig att det finns en ekologisk produkt i mitt hem?! jo eftersom jag valde att handla på domus innan träningen...bara där har man ju hamnat fel o de säger ju allt dom har ju skitkasst utbud så man får typ ta de dom har...

idag har de inte vatt några gliderier på nått sätt...jobb o fullt ös...typ 10 smörgåstårtor tills på lördag...jag fattar inte e de sånt man äter när man gillar någon?! o eftersom de e så mycket fix så e de mycke förberdning...så de ha vatt fullt ös hela dagen men ja tycker de flytit på!

efter jobbet e ja en såndär ambitös faster som knåpar ihop ett födeledaxkort till eddie killen:) jag o bg förgyller en  del av eftermiddagen med att rita...men visst va de sjukt längesen man gjorde de...sen blir de maxi o biltema...bg ska ha nya torkblad o de e ju en hel djungel men efter mycket om o men hittar vi rätt...o tro de eller ej bg kunde byta de själv! jag organiserade skräpet o kände mig delaktig :)

sen bar de mot kapellgatan o träning som boxercise...de va längesen men de va riktigt kul som vanligt...inga stönande killar kan vi ju va glada över att de inte va...jag tror på sjukt jobbig träningsvärk! ja o emma tar en kvällsprommis...o nu ligger ja sådär lagom många sovtimmar efter...men ja får ta o svira in i bingen nu...

över o ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: