Mie

2009-02-28
00:06:02

fredag...och sommarens gotland kommer bli spex ala spex!
dagens dag skulle egentligen varit toklång sovmorron men så blev de inte...men va gör väl de...ljudlös eller avstängd telefon skulle göra mej stressad men kanske hade jag sovit mer...de va i halvtimmes intervaller o så brandbilar på de...men när jobbet ringer o anmäler kaos e de ja som drar mej upp...man e ju inte mer än människa så en dusch får reparera de hela...på jobbet har mie gjort smörgåstårtor o allmänt jobbat...

ja o sjöbeck kör dagens stängning...o här smids de gotlandsplaner...inte visste jag att de va under politiker veckan vi skulle befinna oss på denna intressanta ö...jag kan inte annat än att hoppa rundor...ett projekt kommer bli att få med freddan på ett foto...de kommer bli spex i en alkoliserad värld! för denna veckan e ja inte rädd för leverskador...

jag får karlshamnsbesök o sånt e ju alltid trevligt :) o päronen me så ja tar dom på en sightsing i skånes värld...en vända på allas vårt maxi...o sen e de filmkväll me axhem o ja...lyckades nästan hålla mej vaken i hela filmen...

imorron väntar de röda mattan o vad jippo som tillhör...6-15 hittar ni mej på fantasi...o för en gång skull så e de faktiskt en defenetivt vit helg...ibland bestämmer man sig för dom lite klokare sakerna!

nästa veckas projekt för helvete mie ring högskolan!

Kommentar:
#1: Johanna

haha absolut får jag inte en bild på fredde så blir jag allt besviken... :))

2009-02-28 @ 14:38:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: