Mie

2009-02-16
22:33:57

lördag o så kom alla hjärtans dag...
o självklart skulle denna dag tillbringas på jobbet med mina kära kollegor...bg o johan hade tagit denna dagen på allvar o laddat upp me sjutk mycket tårtor o annat käeleksfullt...egentligen e vi mycket negativa till denna dagen...tyck om dom du gör alla dagar o visa uppskattning när du känner för det o inte bara för att de råkar stå 14 februari i dagordningen...dagen rullar i alla fall på fort bland kärlek o sånt...

på kvällen vankades de fest vi ensamma emellan...chill me melodifestival...spel o annat spex! taxi till city o som alltid önskar jag framsätes platsen...de e mycket intressant o sitta där o kolla på gps o annat tekniskt...o dessutom har jag han om utdelning av visitkort...o framför allt så får chaffisen nån o prata med för ja gör de me glädje! class e grejen...o varför ska stämplen gå sönder precis innan ja ska trilla in?! men de e bara o vänta o man träffar ju alltid nya människor när man står i en kö o står...en perfekt utekväll måste jag säga...de e när ja vistas så lite som möjligt på dansgolvet...mycke snack blir de...chill helt enkelt...ja o bg får för oss o springa till banken...why not lixom?! kanske för att de va kallt o mie bara hade linne o kjol på sig...i det sjukt kalla skåne...de e ju inte så att ja få joina bg in heller nej för tusan man får stå ute...tur att alkoholen värmer upp blodet...vi hamnar på banken...stannar tills stäning de e då man ser hur sjukt sletna alla ser ut när lampan stängs...eller som bg säger...vilken jävla tur att lampan e släckt ananr s ser man hur sjukt fula alla e...o på nått sätt stämmer de...vi träffar på en otrevling i kön ut o va händer me mie som försöker hålla sig utom allt vad bråk heter...killen e otrevlig o vill hälla en drink på mig...jag tycker att han e ful o stoppar situationen...jävla råtthål säger jag! vi ska spexa till donkan...bg ramlar o får hjälp av en rumän...jag försöker uttrycka mig på engelska...när vi väl hamnar på dinkan ha de stängt...tacka vet jag jobbet...där inne e gunnel...o bg organiserar fram ett bröd o gör ost o skinkmackor sjukt bra fyllemat...hemma o soven vid 4 halv 5...

söndag bjuder på ledighet...vi tar oss till musèet jag vet sjukt ställe o tillbringa lite av sin ledighet på men vi tittar på filippa bark...sen e de dax för 3-årskalas...alltid lika kul o träffar mina små kottar :)

"mie de va faktiskt längesen vi träffades nu..."

för sant...samvetet smäller på o mie ska bli en bättre faster!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: