Mie

2009-02-26
20:20:37

torsdag...
torsdag vad mer kan jag säga en sjukt slitig dag...o jag känner mig som 2 på nytt...en tand e på väg...hallå ja e för gammal för sånt där me nya tänder...o dessutom får de inte plats mer...

jag o emma ha jobbat morron mycke o göra i vanlig ordning...o morron zoo gör fel när dom börjar morronen med dansband måste jag säga...vi har haft besök av våra kära stammis irena alias austwitch...igår fick jag en hel kasse me skit därav en tröja...o idag skulle hon bara mest in o se om tröjan passade bra...joda så att...

jag ha fan bara drygat efter jobbet...min tanke va träning men utan den rätta feelingen funkar de inte...men kvällen bjuder i alla fall på en prommis!

jag återkommer med en utmaning senare i afton...över o ut...

"om jag kommer inte...jag kommer knappt ut..."
johan glans e grejen!

Kommentarer:
#1: Johanna

haha visst är johan glans grejen... men de är björn gustavsson du har citerat! :P http://www.youtube.com/watch?v=T0AFEqwVdeA

2009-02-27 @ 13:04:54
#2: louise

haha mie de är ju de ja säger, du är nog 90 egentligen, även om rosa tror att du är 86 :)

2009-02-28 @ 19:20:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: