Mie

2009-02-25
21:04:11

utelåst...tacka vet jag grannsämjan :)

en ny dag de e lixom de som uppkommer hela tiden...men om de vatt en bättre dag idag...precis som allt vände sen igår...jag tror ja hade en sjukt dålig dag bara för att kunna uppskatta dom bättre lite mer...

på jobbet e de mycke o göra...lön de säger allt! jag håller mej i mitt esse mest hela dagen...o att inte människorna tröttnat på semlor...o idag ha de hänt något stort! mie har för första gången i sitt liv testat på den kurdinariska drycken vi kallar kaffe...o jag säger då de o detta...svart...med mjölk o socker...latte...hmm ja vet inte riktigt men ja ska ju på kaffeprovning så de e bara o lära sig om de nu går...just nu ser de väldigt dåligt ut! kaffet smakade typ som när de kommer fram kunder me en snuskig andedräkt...typ så då kan man ju bara föreställa sig!

efter den innehållsrika dagen e de ja som går hem o tänker att källaren kanske skulle ha ett tangentbord jag behöver...o så organiserar ja upp min tändvätska i 0003 mest för att man inte får ha den i källaren...o i all min hast så lämnar jag källaren...utan nycklarna som är där inne...smart mie verklgien nu e du både utelåst från lägenheten och ifrån källaren joda så att...men tacka vet jag mina grannar! emme e min räddare i nöden :)

kvällen har spenderats med prommis med hund lite mer avancerat än utan hund...o så ha ja haft en bokförsäljare på besök...o jag kände innan att jag ha sjukt svårt o säga nej så ja fick helt enkelt bestämma mig att inte bli för intresserad okej boken verkar ju kunna göra mej allmänbildad o sånt...men för 900 kr nej tack de e lixom en bok...okej att min allmänbildningsnivå höjts men de måste ju finnas gränser...men guldstjärna i kanten mie har tackat nej till en försäljare...jag brukar ju ha lite svårt för de...tycker lite synd om dom när jag suttit o snackat me dom i 10 minuter o sen tackar nej...men va tusan dom får lura nån annan  denna gången!


Kommentar:
#1: Sanne

Hej Hej!

hur är läget??

Du har blivit utmanad i min blogg :D

Kram

2009-02-26 @ 18:42:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: