Mie

2009-01-20
23:17:46

dax o byta karriär ?!
idag har man jobbat som vanligt...eller nej det har inte varit som vanligt...sveriges radio har varit på besök och gjort en intervju med en handbollstränare...alltid spexat när det händer nått på företaget! o inte nog med att dom e där...dom frågar om assistans,,,de skulle fotograferas o självklart ställer man ju upp som den fotograf man e...där står ja o knäpper av bilder :) jag skulle ju kunna bli en fotografassistent hur spexat som helst,,,




ja men eller hur blev de bra :) emma o ja ha haft ett späckat schema med 80 halvor  o 3 smörgåstårtor...o så mitt i denna lunchstress kommer allas våra austwitch o stirrar med presenter...den gången från blend ser man på de kanske till och med kan vara något snyggt...jag o emma får en varsin men det e oerhört viktigt att vi inte blandar ihop dom...ett varsitt linne i strl L va de så varför vi inte fick blanda ihop vet jag inte...efter att arbetstiden e slut e de ja som frukostlunchar med bg o själklart med irene vare sig vi ville eller inte...

"fan jag ska inte störa mer...maten tystar mun..."
o nej hon går inte hon mest säger det för att de låter ju bra...

"jag vågar fan inte gå bort där och hämta mina grejer när den där j-vla kärringen sitter där...titta bara...man kan ju klippa sig..." en annan sjukt jobbig stamkund sitter precis vid hennes grejer...o auswitch gillar inte sånna bonnkärringar som hon själv uttrycker sig att de ser hon minsann skillnad på när det gäller stadskärringar...

"min man han har semester på kyrkogården sen 50 år..." sen asgarvar hon...visserligen något spexat sagt men de eju hemst...det är hennes man o hon visar upp ett fotografi på honom och hennes barn..."och det är fanimej så en riktigt man ska se ut...stilig!"

underhållning på hög nivå...när jag o bg bildat sår i öronen är det vi som gör stan osäker för o se om vi hittar nått spännande till våran vän o kollega ax...vi har fått lära oss nya saker o vi har nog en bra idè :)

träning och solning är också nåt som ingått i dagens DET!

imorron har ja min första sovmorron på jag vet inte när...imorron ska de sovas och för att de ska gå på bästa möjliga sätt ska de nog va lite film så länge ögonen pallar nu i afton...

över o ut!

Kommentarer:
#1: Lelle

haha, hon är så sjukt kul...om man har tid förstås! Kvinnan har ju inte riktigt nån känsla för tajming...haha

2009-01-21 @ 13:16:14
#2: Johanna

hon svär ganska mycke för att va så gammal... har aldrig varit med om en så gammal som svär så mycket..



idag innan jag gick till frissan tog hon tag i mitt hår och visade hur hon tyckte jag skulle klippa mig... som jag förstod de tyckte hon att jag skulle klippa av hela svansen.. :S "rent och snyggt", sa hon... va tusan här tvättar man håret varje dag! är de nått de är så är de rent!!

2009-01-21 @ 17:47:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: