Mie

2009-01-07
21:13:35

en dag i livet lixom...
först får ja säga grattis till största storebror som fyller äldre lixom...

annars började dagen sjukligt trött...mitt nyårslöfte ha gått sjukt dåligt...ja ska nog inte ha några nyårslöften för ja missbrukar de på fel håll...till en början kände ja att 4 timmars sömn räckte...men min verkklighet säger nåt annat...jag blir rädd för mej själv...för lite av allt men för mycke jobb o ändå snurrar de på lixom...de kanske dyker åt fel håll nån dag...jag ska bli bättre men de ska inte va nått nyårslöfte mer som en sund grej för livet typ...

idag e de ja o sjöbeck som styrt fantasi...o om de gått bra...lagom mycke spex o lite av vår stammiskrets...jag o bg packar upp dagens leverans...jag får helt enkelt hålla koll på lillflickan så att ja inte ska behöva gå ur min vanliga tjänst för att va läkare på sahlgrenska...vi kommer på hur sjukt bra vi har de på jobbet...jag tror inte ritkigt vi inser de förrän man slutar...kan man ha bättre kollegor ?! nej förmodligen inte! o på nåt sätt händer de saker som inte kan tillhöra de normala...innan man träffar denna släng av människor så finns de risk att man e en lugn o fin människa...men nåt händer när man stiger innanför våra dörrar...att hänga på jobbet efter arbetstid e mer regel än undantag...vi måste ha en hel nöjd chef för bättre sammanhållning får han leta efter!

auswitch har självklart sin plats även denna dag...o ja får en handväska o en hårborste...de e ju bara tacka o buga...hon tycker ja pratar för mycke...hon kanske inte e fullt normal men hon gör lite av jobbet...o de kanske e otäckt o ja kanske inte bör titta där...men när de hänger som 2 öron...köp inte så tajta byxor!

jag får träffa min lilla fanclub viktor :) efter den träffen e de ja som går hem o powernapar i bara 4,5 timmar...sjukt skönt o på nåt sätt tror ja inte de ska va nårra som helst problem o sova i natt ändå...

o nu sitter ja här o lagom social via msn :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: