Mie

2009-01-26
22:08:27

en måndag!
måndag igen o ännu en dag i min ljuskänsliga värld...sjukt jobbigt o blinka o va rödögd som om man inte nyktrat till sen i lördes...jag hoppas på bättre synsätt imorron...jag lever i min värld med ögonläkemedel o solglasögonen inomhus skulle inte va fel...men nej ja känner att de passar inte in i situationen...emma o jag ha jobbat morron lixom...o de ha vatt sms-kontakt me bg de e johan glans o vi helt enkelt...inget spex på jobbet vill ja inte påstå...

efter en dag på fantasi går ja hem i en grumlig värld...man kan ju kolla i vissa vinklar...ser man har man tur! de e värsta brevlådemötet i trappen när ja kommer hem...sen lite powernaping på de...o emme lånar johan glans filmen allt för att sprida dessa trevligheter till kapellgatan runt...emma o ja tränar lite...taggningen va ju inte på topp! ett besök hos optkern efter rekommendation ifrån sjukan...hon verkar helt förvånad över mina ögoninflammationer o linser som fastnar under ögonlocket...va fan e de bara sånt som händer mig ?! ja ha i alla fall bokat e tid så får man se om man blir blind elle nått...

kvällen e de sminkparty hos helle...de e grejor o grejor ja mest tittar o håller mej på avstånd...men de blev lite beställt som vanligt man vet ju inte de kan ju va bra o ha...o där stod hon o tog sig tid får man ju va lite trevlig...o nu hamnade man här...sovmorron imon så ja hoppas på att ögonen orkar en stund till!

fint ska de va!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: