Mie

2009-01-22
22:44:50

en såndär hederlig lista...

Lista

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: jag använder inte de...använder handkräm om jag inte glömmer de...

Äter helst till frukost: ingenting!

Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: ohh jissus helst mycket varmt...ta mej till ett ställe där solen lyser :)

Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: hmm...jag vet inte...

Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: ja ha aldrig druckit kaffe...jag e inte så vuxen på just den punkten!

Ser helst på TV: 2½ män ha ja fått lite dille på...

Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: typ 7-kamp...då e man ju sjukt bra!

Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: ja umgås hellre me mina kompisar!

Om jag vann en miljon på triss skulle jag:  bli skitglad :)

Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: slänga mej i en snödriva

En maträtt som skulle ätas varje dag året om: maträtt o maträtt...typ bröd :)

Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: klart jag ångrar saker...men de kan man inte hänga upp sig på...livet rullar ändå...

Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: jag hade faktiskt inte dött om ja missat julen...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: