Mie

2009-01-18
22:55:11

helgen
ännu en helg e ur tiden...o de ha vatt en ½ tids helg me jobb...6-15 o lördag de e grejen...o ja e speedad av energi...jag får stirra ner lite o hamna på jorden som alla andra vanligt hederligt arbetarande...de va fest kvällen till ära...med taco...buzz...bowling...o utgång :) de va spex som vanligt...o jag tackar louise för räddningen på banken men de va ju lite otur att den där j-vla pelaren va ivägen...hon slår huvudet o ja hamnar bredvid...

"vatten tvättar man sig med..."

söndag o jag vaknar sjukt tidigt...skulle ju kunnat jobba helt utan problem...men flummig som ja e 8.30...kollar på apnytt ett spexat kotteprogram...sen lite till sovning...lunchförtäring sker på maxi...sen e de lite buzz o försök till film...alla somnar o ja tvättar...kvällen bjuder på räkafton...de e chill o nu har man hamnat här för att snart dyka in i sängen på kapellgatan...

vissa saker kommer jag nog aldrig att förstå mej på...men jag tror det är nåt man får leva med...

Kommentar:
#1: Johanna

kollade efter er på maxi va där vid halv tolv-tiden, men då hade ni nog inte kommit...



Vi ses nog om en stund, jag tittar inom Fantasi!!:)

2009-01-19 @ 08:31:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: