Mie

2009-01-27
22:03:35

jag borde inte va ledig mer...
nej faktiskt inte! jag blir bara sjuk..."mie du slappnar av för mycket..." ja de e nog sant...de började med ögoninflammation...o nu när man e på bättringstigen me salva i hela ögonen lyckas man vakna med nackspärr på vänstersida...okej de kanske inte ha me ledighet o göra...jag vet inte hur man lyckas att sova en hel natt på magen i en konstig ställning med huvudet i tron om att man kollar på tv...ibland förstår ja inte riktigt på mej själv men men...

så de ha vatt ett stelt liv på jobbet...13-19 va tiden o de ha ändå gått sjukt bra...men ja säger då de o detta...vi har fått ett nytt stamgästpar...o då e de verkligen ett par som sitter o grovhånglar i timmar o klänger på varandra...de e väl okej o göra de men inte på ett cafè...folk äter faktiskt där...så snälla käka upp varandra nån annanstans! eller som gertrud säger...hon måste ju va helt slut i munnen...

jag trodde jag hade fått ett brev av dej mie...de stod getrud på kuveret...o ja skyller mina r missningar på min dialekt...

efter jobbet e de jag som hamnar på kapellgatan o sen en kallprommis me emma o P:et...nu e ja blek som ett odjur o ögonen ser ut som om ja gråtit i ett dygn eller nått...så när friskheten flyger på då e de ja som solar!

imon hoppas ja på lite ordning i nacken så att man inte behöver gå som en invalidos...o jag tror på träning...sen ett sånt där stirrigt personalmöte...men de blir nog som de brukar mycke jobb för min del!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: