Mie

2009-01-25
21:23:00

lördag...ögoninflammation o fest...
lördagen kunde väl börjat bättre...men vissa gånger e de meningen att man ska va ledig för att kunna bli sjuk eller nått...de ena ögat e lite svåröppnat...rött o allmänt ljuskänsligt...nej men tjena hejsan tredje ögoninflammtion inom hmm typ en månad...kan de va normalt?! jag ringer den här interliggenta sjukvårdsupplysningen...1177! kö o sånt...jag bli skickad till sjukan...o denna gången i karlshamn...så dagen tillbringas typ med huvudet ner i en soffa...o inte för o verka otrevlig men päronen fick faktiskt äta i mörker...ja ha inte riktigt fattat de här me ljuskänslighet innan men när man inte ens kan kolla på tv o sitta vid datorn...då e ju problemet givet...ja hamnar på sjukan får kontroller o vattensköljning...min hornhinna va hel men ögonen har fått sig inflammation...o de e bara o ta en förbannad salva i ögonen så ska de bli bra...man tackar o bugar o åker till skåne...

de vankas fest...o inte ska väl en ögoninflammation stoppa en...de e ju kväll o inte så ljust så till o me ja skulle kunna överleva...de va spex på fest som vanligt...o ja fick 2 nattgäster bg o lina ! howdi and welcome lixom!

bg ska borsta tänderna...

bg:- mie har ja en tandborste här ?!
jag: - ingen aning...de finns nårra styckna där...
bg: - hmm aa men ja tror den här e min...
jag: - okej...e du säker på de?! ja vet inte de e ju trots allt en tandborste...
bg: - vadå jag ha väl haft andra saker i min mun...
jag: - VA ?! va ha du missat o berätta bg...
bg: - ja alltså en tunga...
jag: - aha shit ja trodde du menade större grejer...


andra citat under kvällen e ju lite av johan glans tema...

"eldorado...fint ska de va!"

" vatten tvättar man sig med..."

" de börjar med en cigg va...sen blev de tyngre grejer...tjoflöjt va!

de va en spexad kväll :) tack för de alla!

spexad styrka...de e fantasi o så e de sebbe på darins :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: