Mie

2009-01-14
21:11:20

statistiska centralbyrån...
jag e verkligen förföljd av detta företaget...tredje dagen i rad dom ringer mej i dag o okej idag får ja svara på dessa frågor kvinnan hade...jag fattar inte bara varför hon inte släpper mej när ja säger att ja e upptagen o igår orkade jag inte svara...kände mej vuxen där för några sekunder...solla samtal lixom ja som i ett vanligt fall inte skulle dissa ett samtal...

gårdagen va de jobb me frida...de gick fin fint! bg o ja packar upp varor de e alltid lika trevligt...o ännu en gång får man va som en barnpassare så att flickebarnet inte skär sig på nån kniv...o tror de eller ej men min ambitösa sida slår till o jag går till gymmet helt själv o helt frivilligt...så där va ja o va lite aktiv i nån timme...sen fick de räcka kände jag...lite kris på jobbet så ja gick o assisterade lite...solning o maxi o lite sjukleverans...nån form av umgås med mig själv dag...e faktiskt inte helt fel bara man har bra musik i mp3 :)

dagen till ära e de jag som börjar 4.45...om man nu hade fått komma in hade man ju blivit glad...men nej ingen på plats...ringer chefen han ha ingen telefon på...o ja ringer till darins...där fanns ingen nyckel...de e sjukt snurrigt missförstånd o  ingen verkar ha i planerna att jobba i bageriet...sjukt snurrigt...jag hamnar i alla fall på darins o får en lite rundvandring i bageriet...sen e de bagarbil till jobbet...en halvtimme senare e ja på plats...sjukt störigt när man kommer efter i allt...men dagen rullar på o ja fattar inte hur ja kan va så pigg...men de e väl bara o va glad lixom :) efter jobbet idag allmänt chill me sjöbeck o louise o kvällen bjöd på en prommis me emma som slutade på maxi!

på tal om asfalt...de e sjukt mycke hundägare här utanför mitt fönster...de e som en kennel lixom men för fan plocka upp avföringen...de luktar ju ve o fasa om man råkar trampa snett...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: