Mie

2009-01-29
21:44:49

torsdag...o ja ha fått mitt första pensionärspoäng(icke stolt)!
o jag har inte tränat...jag ha tappat de totalt...detta är inte bra för min beach 2oo9 satsning...jag vill ha värme o bättre asfalt eller nåt...när inlinesen kan åka på då e de jag som ska ut o ta en lång runda varje dag! de e träning jag gillar i alla fall...gymmet får vänta typ tills jag vill eller nått...

de har vatt jobb idag i alla fall...emma o jag kör morronpasset...vi ha lagom o göra o finanskrisen känns ganska avlägsen...folk behöver lixom äta lunch i alla fall...o ja tänkte på de...att äta ute e nästan lika billigt som att laga egen mat...eller kanske inte men de e mycket bekvämare i alla fall...o idag va de mycke lunch på företaget...men de e kul när de händer grejer lite stress kan va bra för nerverna...men när de kommer 8 luncher...o en kund som vill ha 10 semlor samtidigt som de e kö o man bara e 2 som jobbar då kan de bli lite jobbigt...men klaga de ska man typ inte göra!

efter ordinarie arbetstid e de dax för lite bildutskifter o sånt...jag blinkar tungt! jag får ringa en kund o krångla o tydligen va de nån hemlighet jag fattade mest ingenting...jag somnar för en sekund men vaknar lika snabbt igen...de går lixom inte o va vaken om inte ögonen vill o ja känner att dom ha fått bestämma eller kanske mer störa ganska mycke på senaste!

efter jobbet e de ja, emma o frida som spökar på telenor...min telefon e ju störd...så de e inlämning som gäller...de går ju bar o ja får en lånetelefon som visserligen e sämre än min egen telefon...men nu fixade ja en laddare me e ju bra de i alla fall...emma kollar på ny telefon...jag kommer på att fan vi glömde ju säkerhetskopiera min telefon...sånt gör mej stirrig o ja måste tillbaka...o då e de självklart sjukt mycke folk på plats...men min telefon blir säkerhetskopierad o ja kan inte annat än tacka för de lixom...emma shoppar en ny telefon de kan ju va en bra investering lixom :) jag ska slita me min i typ ett år till...eftermiddan bjuder på lite cityhang o ännu en gång lunch på darins...

kvällen ha bjudit på maxisväng...o ja ha numera tagit mitt första pensionärspoäng! att glömma saker kvar hur fan man kan lyckas me de...men i alla fall en maxikvinna hojtar på mej o ja bara går tills ja inser att de kanske e mej de gäller...om de var där låg min pesto helt kvarglömd...nej mie förvirringen o allmän tankspriddhet kan ju lugna ner sig lite...sveriges värsta bilförare e vad som visas i 0003 o ja inser att jag kör nog ändå sjukt bra bil!

jag friskförklarar mig själv men en liten o då väldigt liten touch av rosa i mitt ena öga...men ja känner att detta kommer bli bra så salvan bojkottas...jag lever i ett motto för att jag inte ska få mer ögoninflammation de va ju verkligen sjukt jobbigt...vill man nått kan man ju hoppas på att de blir så...

fint ska de va!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: