Mie

2009-01-28
22:58:33

typ en lista!
ÄR DU EN BRA POJKVÄN: kanske inte pojkvän...men flickvän kanske...men nu testas ja inte...
HUR RAGGAR DU: grejen e den att jag raggar inte...mina kompisar säger att ja gör...men nej de gör ja inte! de e bara sån ja...
VAD HETER DU: Mie
KALLAS: lillen...mis...räkan...
VARFÖR: allt har sin förklaring!
VAD HAR DU GJORT IDAG: jobbat...shoppat...lunchat...personalmöte...kvällsprommis...kvällschill!
VAD SKA DU GÖRA IDAG: ja ha inte så mycket mer planer...sängen står på tur!
VAD VILL DU HELST HA NU: inte nåt man kan köpa i alla fall...
VAR ÄR DU NU: i soffan i 0003...
SAKNAR DU NÅGON NU: ja...
RÖKER DU: aldrig jag fixar inte de...min kropp e in byggd för gifter...
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: auswitch kommer ofta med prestener!
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: i helgen e de mest jobb faktiskt men nått annat bör ja väl kunna göra...
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: hmm...blåa kanske...de e ju inte nåt ja går o tänker på...
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: nej jag gillar inte de där med födelsedagar längre...
VEM PRATADE DU MED SENAST: emma :)
VAD PRATADE NI OM: om allt o lite till...
VAD GÖR DU JUST NU: jag fastnade i ett frågerus...
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: pinsam hmm...jag e nog inte rätt person o fråga!
ÄR DU BLYG: nej de vill ja inte tro...
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 04,16
NÄR KRÄKTES DU SENAST: oj de va faktiskt länge sen...de ha gått bra för mej på senaste!
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Pink-sober tacka vet jag youtube...
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: ja precis
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: nee de e ju o kuddarna typ!
HAR DU GLASÖGON: egentligen...men va fan de va ett felköp...linser e bra ibland...
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: nee...kristianstad så vi kan typ säga malmö...
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: nee...sparsamt!
ÄR DU HOMOSEXUELL: nej...
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: de kan va sjukt mycke men en del mat är för mej totalt oätligt...sen kan de finnas människor som inte e så fräschen...typ våldtäcksmän o sånt krafs!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: de va nog gårdagens handboll...
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: "Supernice då kör vi på det...det blir lite spel/lek/alkohol kväll, sen utgång Jihaaa!"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: förföra hmm förmodligen...
HUR SVARAR DU I TELEFON: e ja på jobbet...ett helt jävla utlägg...annars hej om ja vet vem de e...
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: de låter som man e 5 igen...allt som får livet att bli lite bättre!
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? borde va så socialt som att sova...
HAR DU DVD-SPELARE? är det typ inte en överlevnadspryl ?!
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? inget förrän de händer mig...eller det som händer andra gör mig rädd...
HAR DU GOTT BORDSSKICK? fråga mina hangs hehe ;P
VAD ÄR ATTRAKTIVT? hmm...
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? faktistk inte nånstans längre...nacken igår aj som fan!
KLIAR DET NÅGONSTANS? nee...men påminn mej inte!
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? jag tror jag inte undviker nån färg...
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? hmm när ja va knatte...
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? jag vet inte...e utsidan verkligen så viktigt?! första intrycket hmm..ja!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? typ tuggummi...
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? ögon tror ja eller så e de helheten...
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? fan nej ja lyckas aldrig...de e de där med motoriken...
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? alla år har sin grej...
VAD KÖPTE DU SENAST? ett par byxor...en t-shirt o ett linne på JC!
BRUKAR DU KOMMA I TID? faktiskt ja!
HUR KÄNNER DU DIG NU? dax o sova typ...
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? svart de e typ lite ja...
KAN DU LAGA MAT? nej...man ska ju inte ljuga om sina talanger...
VAD PLUGGAR DU? jag ska bli smart i mars...marknadsföring helt enkelt...
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? inte just nu...
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? igår...hmm ja den va väl helt okej...
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? joda så att...
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? egentligen ingenting...sömnbrist går bra...ska man lägga till alkohol e de ju inte något man blir fattig på direkt...men de händer att ja klarar mer men jag blir fortfarande inte fattig...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: