Mie

2009-01-29
22:50:57

Varför inte lixom?!
Dagens humör: bra men trött lixom...
Dagens mående: joda så att man ska väl inte klaga nu när man friskförklarat sig själv.
Dagens borde: sova som vanligt...
Dagens frisyr: frisyr o frisyr...kallt på kapellgatan idag så de e huva o hela kitet!
Dagens klädsel: jeans o linne...vågar knappt titta men jobbtröjan e kvar...
Dagens planer: som vanligt skriver ja listan för sent...o den ända planen är sova...
Dagens vill ha: en bra mobil...min e störd de e bara o konstatera!
Dagens längtan: jag vill veta vad jag vill göra...
Dagens fundering: på allt o lite till...
Dagens beroende: inget o de kanske man ska va glad för :)
Dagens tråkigaste: att min mobil e störd...
Dagens tidning: aftonbladet...tacka vet jag uppdatering!
Dagens låt: pink-sober

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: