Mie

2009-07-24
23:12:59

action i city!
de kan man ju minst sagt säga om gårdagen...en vanlig dag på fantasi o de flyger först förbi en polisbil på ena hållet o så tillbaka på andra hållet...de va rån i en klockaffär...kommer upp till stan där e de värsta pådraget me poliser o avspärrningar...joda så att i lilla kristianstad händer de saker!

dagen har passerat som en segfredag! eller tiden på jobbet gick ganska fort...inget utöver det vanliga bara normalt konstiga kunder...jag har varit socialt undernärd i eftermiddag...eller jag har sovit men shit va jobbigt de e o va rastlös de händer ju inte allt för ofta o de kan man ju va glad över...bg blev min räddning en kvällspromenad på de! lyckades hitta ett hemmakväll kort ute kände mig som en nörd som tog upp de för o lämna in de men jag tänkte why not?! eftersom vi va i city o bg numera bor på näsby...så va bussen ett smidigt alternativ där möter vi josef...en nyinflyttad från malmö som kör de flesta raggningsreplikerna han kan...jag o bg bara garvar ibland förstår man sig bara inte på vissa människor...

imon e de jobb 6-12 chill! släktmiddag för mormor som fyller år :) de kan ju va nyttigt o gå på sånna jippon oxå! jag missar emil i lönneberga teatern lite synd...men va tusan ja får ju hänga på fantasi i 9 timmar istället de kan ju me va spännande!



den bästa reklamen just nu måste jag säga

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: