Mie

2009-07-30
21:44:47

[email protected]ära döden...
gårdagen va mie ledig...ja läs en o två gånger de e onsdag o mie ha lite kvalitetstid med föräldrarna...de va en visit i ullared jag satsar på att göra tv-karriär kanal 5 ska ju va där o filma rundor! men de syntes inte till några kameror...man uppgraderar hemmet på viktiga saker...även en ny dvd inhandlas min förra gick ju inte att lita på...

men de lyser inte mer ledighet så mie e tillbaka kl 4.45 imorse...de e ju inte så att man hinner sakna jobbet...men kollegorna e bra! vi ha mixat röror o grejat dagen till ära! efter jobbet va de dax för mie att organisera ihop lite viktigheter inför morgondagen...en smidig 4-pack red bull har inhandlats o om de ska blandas drinkar! efter diverse ärenden dax för en sightsing till degerberga där vi kollar in linnèas andra jobb! turistbyråanställd i en kombination av cafè...så nu vet jag var ja ska vända mig när jag behöver hjälp o hitta ;) vi hinner även in en runda till lökaröd...jag vet jag tänker oxå på burger kings friterade lökringar!

jag får ett smidigt sms från telenor min lilla vän telefonen e klar...o jag som går dit med glädje för att nu efter 5 inlämningar varav 3 i samma fel...bör man väl få en ny telefon men nej! sjukt irreterande eftersom jag vet att den kommer snart bli knäpp igen...men men vad ska man göra?! dessutom har jag 5 upplagor av varje kontakt de kommer bli ett framtidsprojekt att organisera upp de...

kvällen e maxi i sikte...o jag håller på o dö på kuppen...nej kanske inte dö men bli påkörd av en bil...han kör fort o ja springer framför...okej låter sjukt osmart men jag stod mitt i vägen o visste inte var jag skulle ta vägen...men där han man över o benen skakiga o huvudet snurrigt! men va fan de va väl inte meningen att ja skulle dö helt enkelt!


lite nostalgi från gotland...jag o min vän astrid!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: