Mie

2009-07-15
23:15:39

nu e jag här igen...
tycker jag e sjukt dålig på att blogga...men de e sommar o annat som förgyller livet!

de ha ju varit kristianstaddagarna i denna lilla stad...mycke fest i vanlig ordning här behöver inte veckodagarna ha namn för de e fest oavsett...de har varit tomas ledin...rix fm festival...o mycke spex o chill me mina hangs!

fredagen bjöd på en traditionell kapellgatan fest öppna dörrar o 3 fester på samma våning...frågan e om de e så praktiskt egentligen de blir sjukt rörigt om inget annat...mina hangs från karlshamn va på plats trevligt tycker jag...de va spex i vanlig ordning...min soffa gick sönder...men den e sittbar o jag får organisera upp de någon dag!

som ni ser galet precis som de ska va

lördagen bjöd på jobb o ännu mer fest...man e ju inte piggast i stan nu för tiden...man har bränt sig på kaffeplatta o pratat sluddrit...sömnbrist ab men sjukt mycke festminnen :) ja för mie ha faktiskt haft väldigt bra koll på läget de senaste dagarna faktiskt! i måndags va de en vända till kivik med päronen, emma o wille med family! jag som ska kidnappa detta lilla barn...han e sjukt söt :)

igår va de lite kaos på företaget...men jag o emmy organiserade helheten :) idag ha de varit tacopajer på schemat vi ser typ ut som 2 dvärgar som lagar mat...imon e de dax igen 4,45!

powernap e en bra uppfinning! lite prommis på de o en sväng till favoritaffären maxi :) kvällen har inneburit mejl rensning...pinsamt att jag inte läst vissa mejl från oktober förra året...missat lite viktigheter angående högskolan...men nu ska jag bli bättre de hoppas jag i alla fall :)

över o ut nu ska jag organisera mig bort till sängen...






Kommentar:

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, valfri drink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem med sponsorer från bland annat Depend. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli 10 augusti. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-16 @ 23:07:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: