Mie

2009-07-19
21:37:52

sjukt spexat!
fredagen bjöd på jobb 6-15 med fröken axhem :) efter en insats på företaget hade ja o emma besämt oss för ett besök på nova! shopping va tanken o så blev de me...hamnade på bolagret så nu har man organiserat en klocka till toaletten me! jag kände att de va sjukt smart av mig :) jag får äran att köra arw hem...börjar bra med 2 motorstopp men sen känner jag att allt går sjukt bra! vi blir omkörda av ett gäng danskar som vinkar o flaxar...vi har lite taxirörelse jag kör max-driven...kanske ska tillägga att detta va första gången så de gick åt fel håll till en början...kvällens biofilm harry potter...inget jag kan rekommendera...sjukt dålig film som dessutom höll på i 2½ timme med all rätt intog jag sovställning!

lördagen jobb 6-12...tanken va beachhandboll men regnet gjorde mig negativ! powernap istället...sen bar de av med tåget till karlshamn o av en ren slump så vaknar jag upp o ser att jag e på stationen stress men jag hann ut! mötte upp mamma o kidsen...när de e lite äldre barn får man ju ställa upp som den faster man e o åka lite karuseller..."mie den e inte farlig" eddie 3 år om berg o dalbanan! man tackar för stödet lixom...

kvällen står det fest på schemat o e man negativ svar NEJ! förfest i city hos jesper o kasson :) mycke trevligt o hela vakganget e samlat! vi kör kortleken o där ingår chip pong :) utgång e på tapeten...o efter 20 minuter e jag på egna vägar...skulle bara köpa dricka...blev akut kissnödig upp i bergen o organisera de hela...mina vänner e borttappade eller de e ju mitt fel o jag hoppas ni hade kul :) när jag upptar jakten på dom kring 2 så e dom redan hemma elle på väg hem...jag tänker en kebab kan ju va bra inför morgondagen...men eftersom att få bästa möjliga tips om maten måste jag ju fråga någon som redan äter de...i gengäld frågar dom var busshållsplatsen ligger...jag bor ju inte i stan men improvisrear...jag frågar var dom ska o tänker den gatan har ja hört talas om...i princip tvingar dom att gå istället...jag kan ju vägen! helt plötsligt e ja ju på plats där va ja ska...kommer jag hem?! åå nej blir meddragen till efterfest...spexade människor med dans på bord o allmänt galet! vid 4 ung som ja e va de dax o gå hem...sover hos wille :)

som även jag vaknar till detta lilla liv kan ju inte annat än o göra att morgonen bli på topp!

eftermiddagen har tillbringats i åhus med beachhandboll...en pendling mellan matcher, käk, bokstäver, sömn o handboll...joda så att jag kan ju inte säg att helgen e outnyttjad precis som de ska va!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: