Mie

2009-06-09
23:27:31

bara för att de e...
tänkte bara anteckna att de e sjukt mycke o göra på företaget denna veckan...mies liv ligger på jobbet...känns som man e där dygnet runt...men de kallas studenten o de e bara så de e...snart ordnar de upp sig igen!

för övrigt har de vatt fridas 21-årsfest o fest e ju aldrig fel! utgång på t-baren mindre spex vill jag säga ja tror ja inte e organiserad på de stället...men men de va en najs kväll ändå!

söndagen tillbringades i ledighetens tecken...med start i vallokalen...joda så att man e ju för allt va de här me demokrati heter...o jag säger att detta kommer ju underlätta vår gotlandsresa :) efter ett sånt vuxetbeslut...va de jag som tog tåget till karlshamn o lyssnade på swedenrock festivaldeltagare...jag träffade alla mina favvokids...först en hes wille som va trött dagen till ära...sen ett vidare besök till en chill robbe...galen o mysglad eddie...en trött amanda o en kompisbella :) vilken tur jag har ibland!

måndag o jag får ett besök i bgs nya lya...vu byggde sängar o organiserade jag e grym på sånt nu... :)

dagen idag har vatt med hastig väckning...stirr från start till slut...o så har vi arbetat för en grönare miljö...pantning e grejen...inte nog me bussen jag ha kört mer bil idag me :) nu för tiden vet ja inte riktigt va de e me mig o bilkörande de känns som allt e som ett tv-spel o ja e inte rädd för nått!

över o ut :)









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: