Mie

2009-06-23
23:37:06

mie lever!
tro de eller ej men mie lever...de har varit midsommar o de har varit liseberg o nu e man på banan igen...snart ett avbrott i mönstret o ja o sjöbeck e på gotland!

midsommar va spexat...började med en dag på jobbet...vi skulle skänka kakor o sånt till kyrkan o uteliggarna...men drygt att dom inte kommer som besämt när man försöker göra en insats för samhället! de blir kakor på fest istället! eftersom de i vissa lägen inte alltid verkar som om jag har en egen familj firar jag diverse högtider med andra familjen denna gången va det axhem som jag fick vålgästa...de va midsommarlunch o grejer! mycke trevligt o de tackar vi för :) sen bar de av mot en annan del av åhus! lekar o annat spex...sen kommer det en taxi med frida o emma o vi åker vidare till en åker...hmm vi tror vi e på väg till stan men helt plötsligt e vi i en bil o hamnar i yngsjö...själv tror jag att jag fortfarande e i åhus! råkar nästan skapa efterfest i en främlings stuga...går vilse i yngsjö...joda så att man kommer tillbaka o de e förvirrat o spexat som vanligt...

lördagen e de chill me wille...o sen e de lite filmkväll hos frida...dvs inte för många krafter som lyfts!

söndag o vi åker till liseberg :) i extas över att solen skiner! karusell nummer 1 lisebergsbanan något jag aldrig gjort i mitt liv...o lär inte göra fler gånger heller sjukt rädd! andra utmaningen e elvisbilarna o de e där jag nästan spyr! parisehjulet va ju en utmaning i sig...jag gillar läget o vi chillar o kör femkamp :)

sen kommer måndag o då e man back o track...kvällen bjuder på grillning o kubb!

om en vecka e de jag o sjöbeck som chillar på gotland kan inte annat än att se fram emot denna festlighet :)

över o ut vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: