Mie

2009-06-12
20:47:56

sjung om studentens...
jäklar otur studenterna har haft...sjukt dåligt väder me regn o skit! på min tid då va de annorlunda...då svettades man istället...de va inte 1800-frösihjäl men i alla fall 3 år sen...

o jag säger då de o detta...ännu en gång överaskar min kropp o mänsklighet mig...klockan ringde 01,07...har förmodligen inte hänt förut...dax o gå till jobbet...när man i normala fall inte ens kommit hem o e i sitt esse! stämplar in på ett jobb 01,39...ny erfarenhet tänker jag o gör mina smörgåstårtor...13 st blev pimpade! tanken o meningen va en paus med skolavslutning i karlshamn...men ännu en gång på grund av detta pissväder så blev de inte så...hoppas mina kids hade en bra avslutning ändå! de ha i alla fall sprungits o hämtats tårtor hela dagen men de ha gått sjukt smidigt! 01,39-18,58...de e lite sjukt men nu vet ja ju att ja klarar de oxå! de man inte dör av härdas man av...

nu e man lite sleten i kruppen men faktiskt inte så trött som jag hade räknat med...men fest blir de ingen ikväll även fast jag egentligen e sugen...men nej mie du ska va på jobbet 9 timmar till imon...

8,8,12,10,17,9=64...ledig på söndag jag tror de kan va sunt eller nåt!

jag gillar mina kollegor o de e ju förväl :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: