Mie

2009-06-18
22:51:32

spexad färd!
dagen till ära e de mie som börjar 4,45 på ett fantasi :) sådär lagom mycke i vanlig ordning...o så 2 sjukt trötta själar...mie o elin! inget större spex faktiskt...jag tycker de händer inte så mycket spex me kunder nu för tiden...eller så handlar det bara om att vi e vana nu...

efter jobbet e de lite cityhang me therese o emma...o nu har jag tagit i tag i ett av sommarens i-landsproblem...bikini...sjukt jobbigt tycker jag så de e lika bra o handla när man ändå ska så ha man de gjort! o så lite drickbart från sysset inför morgondagens festligheter! hem för en välbehövlig powernap...nära döden upplevelse när bg väcker mig för att de e dax för fotboll...joda så att sportintresserad har man ju blivit!

o de blev ju en speciell resa för sig...de e ju inte en mil bort utan...ganska långt iväg...kör förbi en intressant by med namnet porrarp...spännande tyckte vi som planerade fotografering! de va fotboll...o ja fotbollen e väl lagom intressant i sig de finns ju annat o kolla på :) på vägen hem dax för fotografering...de e ju alltid bra o ha i arkivet! o helt plöstligt flummar jag o tappar mobilen under sätet...o inte bara under utan den fastnar på nåt konstigt vänster...o eftersom jag litar på in vän bg så e de jag som hänger runt hela stolen o försöker organisera fram min telefon...vi får helt enkelt stanna bilen...o mobilen sitter verkligen fast likaså gör bg efter ett försök...lite små panik o jag blir lite rädd...men sen kan bg dra sig loss...shit ja hade ju fått ta bgs telefon o ringa den blåa taxin elle nått...panik!

nu e man hemma i lugnet som man brukar kalla kvarteret...imon e de fest! jobb 6-15...16,30 familjemiddag med axhem...fest dvs då ingår klättring i vägskyltar :)

e de bra väder på söndag då e de vi som befinner oss i ett soligt göteborg! ledig helg helt enkelt :)

över o ut...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: