Mie

2009-06-17
00:25:20

tidsfördriv...men egentligen e nog sova bättre...

Matvanor:
Bästa maträtt?
hmm...fiskpinnar i grova tekakor e ju fint :)
Bästa dryck?
ramlösa mango efter en hård utekväll...
Hat dryck och maträtt? ärtsoppa eller nåt sånt skit!...dryck jag måste nog säga kaffe jag kunde bara inte lära mig!

Bästa alkoholdryck? kall halmstads päroncider på kreta!

Använder du smör på smörgås? nej överskattat!

Smågodis eller ?färdiga påsar? godis?
hmm...choklad!
Favoritglass?
då måste jag säga den vi gör på jobbet! jorgubbssorbet hade ju chefen lyckats med riktigt bra :)


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
de e olika...vill man ha nåt så köper man de :)
Har du mer skor än kläder? nej men de e en del skor!
Favoritplagg? mina baggyjeans...slappt o allmänt bra!
Hatplagg? för korta grejor...

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
jobbar...fantasi e mitt andra hem!
Vad vill du bli?tell me för jag vet inte...
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? absolut eller jag kanske ska säg att jag trivs med mina kollegor...o jobbet e ju bra me...kan bli lite för mycket ibland bara...

Är lönen viktigast? nej de kan man ju inte påstå...hellre att jag trivs men jag klagar inte!

Boende:
Lägenhet eller hus?
lägenhet...0003 kan väl inte undgå så många...
Framtidsplaner med boende? jag e inte den som planerar sånna saker...ta de som de kommer!
Litet eller jätte stort? är inte lagom för det mesta bäst!
Drömboende? toppmodernt med mycket tekniskt fjärrkontroller o sånt till de mesta!
Landet eller mitt i stan? stan...jag tror jag är allergisk mot landet...
Mysigt eller sterilt? mysigt men ändå stilrent!

Lite allt möjligt:
Har du barn?
nej...eller ha ju 5 små kottar som jag gillar!
Betyder familjen mycket för dig? ja de tycker jag! men de gör ju hangsen oxå!
Är du lojal? lite osäker på betydelsen...men de låter bra! så de hoppas ja!
Tycker du om att dricka dig full? nej inte me tanken att bli full...men jag brukar hamnar där ändå...
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? hemmafesten brukar faktistk va bäst...men de e ute man träffar dom som inte kom på förfesten...så ja snackhörna...flagglekar...podie o allt vad man kan tänka sig e ja inte negativ till!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: