Mie

2009-03-03
22:36:23

ett orange brev...men jag blev inte smartare för de...

en dag på jobbet...4.45-13 de ha inte vatt nåt speciellt spex faktiskt...

efter jobbet e de ja o bg som e oerhört vuxna kör o lämnar en tårta på sjukan...o shit vilket sug de e i deras hissar jag e lite rädd för de...o så finns de akut hissar...men dom använder man ju bara när de e bråttom trots att ja va sjukt sugen på o testa...men så kan man ju inte bara göra...man vill ju lixom inte va ett offer som förstör...

de e maxi som gäller...o sen e de en tradiotionell lunch på darins...de e fin fint o sitta där o chilla...emma o bg skulle spela fotboll...jag har noll bollsinne o dessutom verkar ju den sporten vara livsfarlig jag håller mej utanför sånt...tacka vet ja gymmet...men jag tog mej en ensamprommis o proppade in hörlurarna me ny musik melissa horn...chill som tusan...när ja hamnar på kapellgatan tänker ja skönt då kan man sätta sig i soffan o chilla...men nej sätta sig i soffan o sova blir de...lite störd så sätt...slappna av vad betyder de lixom...sova bara sova...

kvällen bjuder på en prommis till me sebbe o emma...chill sådär lixom!

just de jag fick ju ett orange brev,,,de handlar om pension...bra tänker ja kan ju va trevligt o veta om ja ska leva i lyx eller i en hydda i skogen...men jag fattade ingenting...rena grekiskan för en som mej...inte nog me de orange brevet ett brev från högskolan me...nu börjar de bli på ritkigt de här...jag ska läsa marknadsföring som vilken annan högskolestudent som helst...snart landar mitt studentkort i brevlådan...på nått sätt gillar ja o va arbetsinkomsttagare o samtidigt kunna bli lite smart...jag får se om ja kan lyckas utnyttja rabattsystemet...

jag undrar vad min dator håller hus...eller ja ja vet ju att den e på lagning...men sjukt lång tid tar de ju...5-10 arbetsdagar okej de ha bara tagit 8 men man kan ju ändå tro att de ska ta 7 dagar...men eftersom de segar så uteblir bilder o msn e per telefon...

över o ut mina vänner...o just de imon ska ja va barnvakt under arbetstid...de kommer bli tidigare hemgång för barnet...o så e de chokladbullar ja pallar inte den där barnvaktsgrejen till barn över 14 år...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: