Mie

2009-03-05
19:07:15

kommer mitt liv fortsätta så här kommer ja dö i för tid...
men shit de e kul så länge de varar som jag brukar säga...o dessutom har jag ju ändå den livsteorin att det finns redan ett datum när man ska dö...så de e bara o vänta ut o inget o gå o va rädd för känner jag...lev livet som du känner tänker jag! vad gör väl de om man missar lite sömn här o där...jag menar när man e död så har man nog tid o ta igen de...

igår stängde jag på företaget...med lillen alltså praon...ganska spexat måste jag säga...o stirrigt blir e me när de helt plötsligt bestäms förfest i min lya o utgång till banken...de blir taggning men jag rekomenderar praon en lugn hemmakväll för att ändå försöka visa ett gott exempel...o ibland har man tur när praoelever frivilligt anmäler sig till toalettstädning...efter jobbet e de ja o louise som kör en biff ala beach 2oo9!

de e mycke armar så idag e man biffad med träningsvärk! hem o fixa sig för fest o så va de igång...kvällen roas med buzz...o visst va vi sjukt bra de kan man ju inte sticka under stolen me...sen va de utgång på banken...men jag säger fredagar o onsdagar e ungdomarnas dagar...de e nästan bara sånna små barn o jag blir allämnt tröttnad på sånt...så de blir hemgång vid 1...o som om de inte va bra...jo för mie skulle ju börja jobba 4.45...

sjukt läskigt imorse vaknade jag 4.17 av klockan men shit jag ställde den på 4.07 kan ja ha fått en minneslucka om att jag snoozar eller har ja missat larmet...de lär ja ju inte få reda på men blir de inte skärpning kommer ju en mördarsignal få intagas...

dagen på jobbet har vatt sjukt spexad..."alltså hur reagerade du när marabou-X hade 7 bitar...de va la inget speciellt...typ lite jodalada..."de ha numera blivit en klassiker o jag kan inte sluta säga den...vi pratar homosexualitet o dansar...jag blir skrämd o får nästan hjärtstillestånd...praon o jag konstant garvar medan elin agerar vuxen! o vi konstaterar att jag ännu en gång e minst på företaget...jag går inte ens om praona men va tusan...

eftermiddagen va egentligen tillägnad till källarförråd organisation...men när ja o emme ska fixa så har abk redan varit i farten...inte mig emot lixom...vi tvättar balkongbordet o jagar doris istället...sen e de powernap!

en liten detalj min lilla vän laptopen ska tydligen bli frisk imon...efter en diagnos " de va ganska mycke virus i den..." okej emn se man på snart e den som ny :)

nehe nu ska joggisar o powerwalkning dojjorna på...prommis me axhem!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: