Mie

2009-03-26
23:12:34

torsdag...
o nu e man 22...de e så de e när man inte e ungdomen själv längre...

igår va de bowlingen inte mycke me de egentligen tänkte bara säg att jag satte den första striken! men o ha kjol på bowlin e ju inte de ultimata...jag skyller min förlust på de!

dagen började på tok förtidigt...de ha ju inte vatt indirekt stress på jobbet...men de ha gått fint :) efter jobbet en defenetivt behövlig powernap...vaknar o shit nu ha man fått ont i halsen me...o de kan ju verkligen inte bero på klädslen under inlinesåkningen...de va inte så mycke o be för jag skulle ju till optikern...o nu verkade mina ögon reko...förutom att han sa att ja höll på o bli förkyld så nu va de kört igen...ja får väl bli blind eller nått...

efter allt vad ögonkontroller heter så va de dax för biff ala beach 2009...först gym o sen boxercise me elin...o de va längesen nu men om de ha vatt spex...o elin skadade sin tumme men ja va inte med på de lixom...eftersom man har piggeben får man stå på tå...spex till tusen!

sen va de maxi me sjöbeck...numera får ja gratulera henne till självscanningen...de skulle bara bli bananer men ja hade en hel kasse me mej hem...men de e så de e!

kvällen har spenderats med min kattgrannar maja o doris...o inte o förglömma packard bell...

över o ut snart ska ja leta upp kudden...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: