Mie

2009-05-03
21:52:16

bowling...taste...piano...papegoja...0003...class
sjukt bra fest igår!

började ju med en liten trevlig förfest i 0003...för att komma i stämmning va de "var e tvålen"...spexat! sen va de dax o ta oss till kosan...med elle utan alkohol e ju jag inte alltid klassad till de normala men men de e spex! o vi tar taxin...som vanligt e de fram som gäller elin o jag delar :) framme på bowlingen försöker jag organisera upp de hela med lagen...ibland undrar jag om lekledare inte vore min grej! mitt lag e bra eller de vill jag tror...

efter bowling blir de taxi till city för att käka på taste :) fint ska de va! vi tröttnar på o sitta där o sitta efter käket o så vi spexar vidare till uffe där vi får träffa en obehaglig papegoja...jag e ju lite känslig mot fåglar...vidare mot musikbörsen där vi spelar lite piano...sen va de dax för mellanfest på kapellgatan...de blev en impulsgrej men va tusan de blir ju mer spex på de sättet :) sing star o guitar hero...o som vanligt i detta huset e de lite fritt fram var man vill festa så helt plötsligt har jag en fest till i min lägenhet...men de e ju kapellgatan i ett nötkskal! emmas nagel opereras bort o de e fram me plåsterasken...dax för utgång...massa spex säger jag! men varför går det alltid så fort så att man inte riktigt hinner reagera...sjukt lite folk men de va spex ändå...vi avslutar de hela på donkan...o hemma vid halv fyra men de e inte läggdags förrän klockan 7...så e de o va upp i ett helt dygn! o sen upp vid 10 för o chilla o spexa bort till maxi...

de har inte gjorts för många knop idag en liten prommis med emma o tvätt på de...mer pallar jag inte med...man e helt pittögd men bara man hade kul så e de värt de :) o om de va spex o kul igår!




tack alla för en toppenfest :)

Kommentarer:
#1: Sara

Taack själv Mie, OM de var kul! :)

2009-05-05 @ 20:11:10
#2: grannen

caaaaaaarrrrrrrrrriiiiiiiiieeeeeeeeeeee

2009-05-15 @ 23:23:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: