Mie

2009-05-02
16:57:18

grillning o lite felrunda!
gårdagen bjöd på jobb...sådär lagom chill 1 maj de e då man ska demonstrera o hålla på ha ja hört...men jag höll ställningarna på jobbet med mina kollegor istället...o de va lugnt som i natten...så då passar vi på o spexa när vår ändå kund e irene...

efter spex o annat på jobbet e de ja o emma som tar ett tåg till karlshamn som vanligt däckar jag...som jag brukar formulera mig så e tåg o annat sånt stillsamt sömnpiller...vi hamnar i karlshamn o ja ska ta emma på upptäcksfärd de e då man kan tycka att de e lite otur att ja ha så dåligt lokalsinne...de blev i alla fall en sjukt lång prommis på 2 timmar...joda så att mie kan om hon vill! sen va de dax för lite grillning allmänt chill :)

dagen till ära ha de vatt jobb o ja de ha gått smidigt som vanligt...ikväll e de fest med huset på jobbet o ja de kan inte bli annat än galet! en början med bowling o sen käk o sen ska vi ut :)

över o ut ses i dimman vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: