Mie

2009-05-21
22:27:02

helgen...men nej de va ju bara onsdag!
jag tänkte precis att de varit helg...men nej de blir förvirrande med en röddag bara sådär...igår va de fest o onsdagsfester e ju inte allt för kända...nej de va i min ungdom men ett undantag igår...de va ett undantag på de mesta igår tycker jag!

emma o ja fick igång nån heltaggning för fest...o så varför inte...de e onsdag o de e röddag idag inte för att de påverkar oss...vi skulle båda befinna oss på ett arbete kl.6...de blev galet hårt igår...vi testade på trodde du ja spelet...de va ju spexat! buzz o sing-star åkte fram o ja de va förfest i 0003...vilket alltid märks så tydligt dagen efter...

principen o reglen e ju den att börjar man jobba kl.6 dagen efter då e de alkholstopp kl 24...men på nåt sätt så tänjde vi lite på den gränsen igår...vi hamnade på banken riktigt kul faktiskt galet stort område ute va de...o live band e ja inte helt förvirrad så va de noice :) i mitt esse! o de e ju inte varje utekväll man avslutar på pölsemannen...tacka vet ja bk...men hemma vid halv 4 va väl inte direkt planen...de va inte mer me saken klockan ringde ju 5,27 vare sig ja ville eller inte...

sjukt slitig dag på jobbet både ja o emma i våra sämsta dagar...o så mycke kunder på de! ska man straffas ska de göras ordentligt...efter jobbet en powernap välbehövlig sådan! väcks av att mamma ringer...syskonbarn nummer 4 har kommit...de blev en liten tjej amanda! mie e alldeles glad över detta lilla underverk :)

o på lördag e de ju ja som ska ha dom andra stjärnskotten...då räknar vi  me andys...lite ankmatning o annat spex me kidsen :)

kvällen har bjudit på bio...änglar o demoner...va filmen bra?! vet faktiskt inte jag fattade ingenting...de e inte första o förmodligen inte sista gången jag somnar på bio...men mina hangs sa att den va bra så ja litar på dom :)

de regnar nu...imon e de 13-19...inte fullt ut sovmorron...mie ska köpa bebiskläder :) o om ja gillar läget!

över o ut!



en lillasyster helt rätt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: