Mie

2009-05-28
21:42:06

howdi
nej de ha inte anlänt nån bebis ännu...inte för att den egentligen ska komma förrän den 18 juni...men den va nästan på väg o kommer förmodligen när som helst...men de verkar inte beröra min bror som e hel lugn...jag e ju mer i stirr o lite nervös för att förlossningen kommer äga rum på bensinmacken på väg till bb...

dagen till är har varit med en ibumetin i kroppen...men den har rullat på o jag o elin har skött stället...mycke i görningarna! sen e de jag som hoppar in i toyotan me mamma till väla...jag e sjukt osocial o somnar i bilen...hittar lite klänningar o sånt trevligt...o hade nu de lilla bebisbarnet kunnat tittat ut så man vetat om de blivit en william eller wilma så hade ju de självklart inhandlas diverse kläder till de lilla underverket :) ett besök på ikea hinns med de e ju alltid lika hemtrevligt :) hemresan den tar även mamma hand om o tur e väl de när jag somnar bort hela tiden...

de blir en kvällsprommis med fröken axhem för att ventilera tankarna lite...o nu ha ja vatt väldigt organiserad o betalt mina räkningar :) så nu får man bo o sånt en månad till lixom!

imorron väntas de ett besök på nova lund med mina vänninor...sen e de campus o kåren som gäller...jag e taggad nya människor o nytt spex de e man ju aldrig främmande för! o inte nog med detta lördag firar vi fröken sjöbeck :) då kommer de bli fullt ös man kan ju inte annat än o gilla läget...

i mitt esse med partytrick på gång

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: