Mie

2009-05-19
00:08:34

längesen...
nu va de längesen ja diktaterade ihop nått fint...

men de ha vatt helg även här i skåneland...o i vanlig ordning har de vatt jobb o fest...rövartiden 8-18 men jag o sjöbeck stängde o de ha vatt glasspremiär...så nu e bara o komma in till oss o käka lite gelato som de så snyggt heter!

kvällen vankades de grillfest i åhus...spännande o åka buss eller inte...helt plötsligt stannar bussen o den ska inte gå vidare...nehe men var e vi frågar jag...tur att wayne hade lite koll i alla fall...vi flummar fel men sen hittar vi...o ibland har man tur när man slipper sköta råvarona på grillen...jag o mina denniskorvar! de e melodifestival o de e allmänt trevligt...inte för att ja e så insatt i shlagervärlden men norges låt e ju bra så detta blev ju bra :)

de blir bilfärd i 210 in till stan...shit pommfritt men de va spexat...ett kort stopp hos bg o wayne för att sedan ta nästan en timme på oss för o hamna i bankenkön...då ha vi hunnit klättra o va inne i vägskylten...som jag säger "om jag kommer in...jag kommer knappt ut!" o i kön på banken står vi nog nån timme...mycke folk o sånt lixom...

kvällen va lyckad o de va mycke spex!

tänkte bara tillägga att jag ha upptäckt att min kamera startvägrar...jag får väl se hur jag hantera situationen...om inget annat får de bli en ny för ett liv utan minne funkar inte...de märker man ju bara efter en dag!

söndag e mies lediga dag...o sjukt rastlös i kroppen...men de blir en hjärnrensarrunda o så lite kdff fotboll på de...chill solen lyser o ja tar en powernap...kvällen bjuder på tvätt...mycke inspererande! o så den gröna milen på de...jag vet inte ritkigt hur jag hängde me men den va faktiskt helt okej...men som vanligt faller jag in i min sömn...

får passa på o säga grattis o tack för stöder sjöbeck 22 år idag...o lill flickan fyller hela 17 år imorron grattis till henne :) o så kosan som fyller på onsdag...de e körigt nu så matt man nästan bli förvirrad!

över o ut vänner :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: