Mie

2009-05-13
23:03:25

när de inte e normalt...
gårdagen skulle de bli åhus o glass o grejer men eftersom vi inte e så smarta så fick de sluta på mcdonalds när allt annat va stängt...men de va ju fint de me :)

dagen idag sådär lagom seg trött...va nån galning som sprang rundor i trappen igårkväll så man trodde ju de spökade av gamla psykfall i hela huset...min dörr e numera låst alltid! vatt en 4.45-13 dag på jobbet...sen ha man vatt sjult seriös o haft intervju med sjöbeck o hennes skolhangsis :) informatell chef e numera min nya titel! de ha blivit ett besök på vägverket med min kära vän bg...vissa har ju bättre koll på sitt körkort än andra! o sen blev de plugg på jobbet...hade visst fått en uppgift jag missat...försökte plugga men somnade på kontoret...frågan e om ja inte ska ge upp...jag gillar inte o göra de men de e mer eller mindre en omöjlighet att jag ska förstå...

kvällen e en märklig historia...bg o ja ska ut o va sjukt motionäriska...jag på inlines o bg på cykel...upptäcker att vi tusan är efteföljda...men efter mycke om o men blir vi av me han...o inte nog me detta vi kör en bit o helt plötsligt skriker bg...jag blir rädd o gör desamma...de visar sig att det är 3 ankor som kommer upp mot vägen o 2 av dom håller på med barnförbjudna aktiviteter...

över o ut :)

Kommentar:
#1: Johanna

nej nej nej mie!! du får inte ge upp!! du klarar de här!! =) klar du ska ha godtjänt i Marknadsföring innan sommarens början!! så vi kan åka till gotland med gott samvete! =)

2009-05-14 @ 19:15:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: