Mie

2009-05-11
22:14:12

när mie springer o springer...
helgen e över i vanlig ordning hänger man inte riktigt med...

lördagen va de inte jobb för ovanligheten skull...dax o springa humlestafetten...jag fick en mycket bra vägbeskrivning av lina så att jag skulle hitta ut på landet...sen bar de av mot bromölla o på vägen dit kunde vi dött men nu körde mie bil som en kung! vi hamnar på plats vilsna o övergivna...för självklart e inte chefen på plats...de e nummerlappar som ska på o sen e de dax...vi stirrar som tusan o ja kan inte va still...3,9 km låter sjukt chill men ooo nej! börjar med en uppförsbacke o jag tänker att jag ger upp skiten kommer dö inom några meter men icke! bara man kommer in i den berömda andningfasen så e de jag som springer i backar o på åkrar i vattenpölar...23,11 blev tiden o de va nog helt okej...vi utmanar sturebröd o vi vinner :) prisutdelning o sånt tjafs sen dax för tankning...

o ja de e ju en historia för sig...först kör vi in på en mack utan bensin fortsätter över gatan o kör runt bensingrejen o hamnar på felsida...krångel me kvitto o de ena me de tredje...vi hamnar på kapellgatan efter mycke om o men...hela hallen e full med skor o jag gillar läget :)

grillfest hos chefen...massa spex me kidsen :) sen e de mellanfest på kapellgatan för att ta oss till banken...joda så att de va en himlans trevlig kväll :)

nu lever jag med träningsvärk...

över o ut!

Kommentar:
#1: Lina

En händelserik dag! Tack för sällskapet och mackan :D

2009-05-12 @ 22:03:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: