Mie

2009-05-26
22:32:41

shit pommfritt snart kommer kotte nummer 5!
dagen till ära e de mie som stänger på företaget...

o de e sjukt mycke i görningarna...men va tusan de e ju skönt o slippa va oaktiv! baguetter till tusen...tjejlopp i tivoliparken...o självklart får magnus me både mig o emma på detta jippo...känner mig som en på 40+ men de va bara på me springskorna o stafett tröjan...man e ju som en levande reklampelare o de ser sjukt seriöst ut i springsammanhanget...o man märker att vår chef varit i farten när man ser reklamskyltar till höger o vänster...o när de e dax för anmälning då ligger de en egenskrivenlapp av chefen...vi e specialare eller som man kallar de eftersläntare...emma kör 5 km jag känner att 2,5 räcker för denna gången...vi får musli o tandkräm...tack för de lixom o axhem hon vinner en film bara o gratulera :)

o vad får jag höra kvällen till ära...nästa storebror e inne på bb sådär en vecka efter den andre...kanske blir jag faster i natt man kan ju alltid hoppas...snart e de jag som ha 5 underverk! jag kan inte annat än o gilla läget :)




4 snart 5 o jag kan inte annat än o gilla läget :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: