Mie

2009-05-05
22:05:14

tisdag
vad mer kan man säga än att jag har blivit sjukt insatt i fotbollsvärlden...kanske en aning överdrift men 2 fotbollsmatcher live på två dagar de e ju nån form av rekord för mig...o dessutom va de kallt! tacka vet jag när solen lyser o man bara kan chilla :)

igår va ju målet nånstans efter tollarp o jag mie den allmänbildade ska ju organisera de här med vägbeskrivning...får visseligen en bra men sen e ja inte så bra på de här me o anteckna...så efter ex antal kullar som om vi vore i en berg o dalbana så tänker vi att detta måste va fel o mycket riktigt! en liten detalj hade ja missat...efter mycke om o men e vi på plats men då upptäcker jag inte infarten i tid...tvärbromsar o backar...så vi missade bara halva matchen...jag va inte allt för lessen för de va ju sjukt kallt!

kvällen är stockholm boogie..."förlåt för att jag brusade upp sådär..."

sjukt trött dag på jobbet...emma o ja Z1 & Z2 zoombie 1 o zoombie 2...eftermiddagen spenderas med en powernap...långprommis o ännu en fotbollsmatch!

över o ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: