Mie

2009-11-14
16:22:09

en lista jag lånade från en gift kollega!
Avsluta meningarna...

1. Jag har insett att min senaste kyss...förmodligen något bra...
2. Jag lyssnar på...festmusik för att komma i stämning!
3. Jag pratar...för mycket tycker de flesta...jag tror jag har mycket att säga bara!
4. Jag tycker om...alla :) elle nej men de flesta!
5. Min bästa vän är/var...vi diskuterad detta bästa vän fenomen...men man har många bra vänner :)
6. Min första riktiga kyss... vill jag nog helst glömma!
7. Jag avskyr när folk frågar...sånt som jag inte vill svara på...
8. Kärleken är... svårt!
9. Jag gillar att...mina syskon är produktiva vad det gäller barntillverkning :)
10. Jag kommer aldrig att...säger som bg...man ska aldrig säga aldrig!
11. Jag är hemligt förälskad i... är inte en hemlighet en hemlighet...
12. Sist jag grät var...när ögonen rann av sig själva!
13. Min mobiltelefon är... störd egentligen...men de en av de bästa sakerna jag äger!
14. När jag vaknar på morgonen...tänker jag snooze!
15. Innan jag går och lägger mig...ställer jag larmet!
16. Just nu tänker jag på... om jag egentligen inte borde hoppa in i duschen istället för att skriva detta...
17. Bebisar är...något av det bästa :)
18. Idag har jag... räddat en vilsen pensinär!
19. I kväll ska jag...leva livet!
20. I morgon kommer jag...förmodligen inte må jättebra...men ska hälsa på päronen o sötaste william!
21. Jag vill verkligen...att alla ska få ett bra liv :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: