Mie

2009-11-19
21:58:46

G O D K Ä N D
helt riktigt o om jag fick en chock när min examinationsuppgift blev godkänd...inte ens om jag hade varit lärare hade jag godkänt den...men på nåt sätt hade jag kanske fattat poängen...eller kände han bara att de va lättast o godkänna för o undvika så lite omtentor som möjligt vad vet jag?! skit samma de e godkänd o de känns lite som en befirelse...så detta får ju firas med lite winnerbäck i goda vänners lag med nån form av alkoholförtäring! joda så att helgen ser fin ut :)

jag e ju ingen uberaktiv bloggare som jag märker när inte ens förra helgens festligheter omskrivits...det va fest på österäng vi blev lagom glada...klämmer handen bakom en dörr nära svimningsanfall 2 gånger...vi tar bussen alldeles för tidigt till stan vilket resulterar i en helt vanlig mellanlanding på kapellgatan...där jag visar upp göteborg vad vi går för...dax för utgång o äntligen efter många helger hamnar jag på class...de e galen dans på podiet i vanlig ordning...halmhattar o cider...helt klart godkänt!

annars har veckan försvunnit o jag med den...imon e de nog lite idolchill de e mer eller mindre mer lag än undantag nu för tiden...lördag bjuder på jobb...winnerbäck...fest o utgång!

på söndag ska mie bli en bra faster o människa igen...jag ska träffa min guldstjärnor o de v apå tokförlängesen...bella fyller 7 år stora tjejen nu :)

nehe om ja skulle dyka ner lite till i studierna sen e de ja som dyker under täcket...


o förresten varför är det som man inte kan styra över så jobbigt...

GRATTIS TILL STORA TJEJEN!!!

7 ÅR

själv blir jag mörkrädd...var ska det bli av mig när tiden går så fort o springer ifrån mig...


Kommentar:
#1: Johanna

grattis!!!!!!!!!! :D

2009-11-23 @ 19:54:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: